Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

czwartek, 29 grudnia 2011

Lilcz w różnych odsłonach

1. Moja ulubiona - obraz. Dostałam dziś na urodziny, jest PRZECUDNY! Rysowany ręcznie of course :) Niestety zdjęcie nie oddaje wszystkich szczegółów, ale naprawdę jest niesamowity.



2. Breloczek. Wylicytowany na tegorocznej borderowej licytacji, zrobiony przez Zium - dziękujemy! Przypięłam sobie do piórnika, aby w szkole podczas tych wszystkich męczarni poprawiał mi humor - bo jest na nim naprawdę wyjątkowy pies ;-)


3. Wisiorek (?) modelina. Również dostałam na urodziny, wersja bardziej "śmiechowa" ;-) ale dzięki tej plamce zawsze będzie wiadomo kto to :)




Święta minęły nam spokojnie. Kupiłam Lilu kilka prezentów, ale oczywiście nie wytrzymałam do 24 grudnia i zostały "użyte" zaraz gdy przyniósł je listonosz. Część tych rzeczy było nam potrzebne, a przy okazji świąt stały się prezentami :) czyli nowa obroża, podkładka pod miski plus adresówka, która nam się zgubiła ;), zabawka misiek-stonoga, frisbee oraz wyżej pokazany breloczek, z czym to ostatnie było raczej dla mnie ;).

Odwiedziło nas również przeurocze 2 miesięczne stworzonko, którym miałam przyjemność zająć się cały dzień. Jest to kundelek, jej mama była spanielem, tata niewiadomy, ale obstawiam jakiegoś retrivera. Po prawie 1,5 rocznej przerwie znów mogłam zobaczyć jak to jest żyć z taką nieporadną kluską, choć ta wyjątkowo ładnie się szarpała :) Jak się dogadały? Mimo, że Lilu się bała (ahh ten socjal...), gdy tylko mała glizda poszła spać kładła się tuż obok niej (miałam takie śliczne zdjęcie to mi się usunęło!).


Jako, że to zapewne ostatni post w tym roku

Życzymy wszystkim świetnie spędzonego sylwestra, zdrowia, szczęścia, uśmiechu, realizacji marzeń (po cichu marzę, by moich też :)), owocnej, wspólnej pracy w roku 2012, tak, by za rok można było siąść i z radością powiedzieć "tak, ten rok był spędzony naprawdę świetnie!"

Julia&Lilu

11 komentarzy:

  1. Obraz jest niemożliwy! Genialny! Kto go narysował?
    Ten "ktoś" ma ogromny talent.
    Breloczki Zium wymiatają, kidy jeszcze prowadziłam bloga na Pies.pl co do niej zaglądałam w postach miała pełno rysunków i breloczków. Dziewczy na naprawde ma talent.
    Jaka słodka kruszynka do Ciebie zawitała ;* Przeurocze.
    Pozdrawiam i równierz życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obraz , taki wyjątkowy ;)
    Może moja ciocia namaluje mi obraz Siwona , bo mam zbędny kawałek ściany w domu ;p.
    My też życzymy szczęśliwego Nowego Roku, i zapraszamy do konkursu , możesz wygrać dla lilu zabawki i obroże :)
    http://cavisie.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty dostałaś :)

    i strasznie słodki jest ten szcezniak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty! Obraz przecudny:) Też se taki namaluje:) Zwykle stroję od farb, ale może raz spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Breloczek jest prześwietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, to trochę ci się uzbierało odsłon cavisiowych :))
    Nic dziwnego, Lilu jest przecudna, nie jestem więc zaskoczona, że staje sie natchnieniem dla tak wielu artystycznych dusz ((:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ten obraz swietny! a brelok prze zabawny! :)
    Pieseczek jest taki słodki, ze sama chce o utulic :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty.
    Jestem fanką Lilu breloczkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fantastyczny obraz! Słodki ten psiak! :)
    A ten obraz to można taki gdzieś zmaówić? :)
    Napisz do mnie na gg, proszę: 3459913.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :) Przeczytałam wszystkie posty i myślę, że naprawdę masz talent :)Dodałam się do obserwatorów i dodałam twojego bloga u mnie na blogu po lewej stronie, będę was odwiedzać za każdym postem, komci nie zabraknie. Mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie :)Śliczne robisz zdj. :) Podziwiam.:D Uwielbiam cavaliery, a Lilu jest przesłodka i cudowna ;* Fajny post super prezenty dostałaś :)To się rozpisałam ;p Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja reakcja na obraz- Jezus Maria kto go malował ! ? Jaki przepiękny ! Boooski ! musze takie mieć ! Aaaa !
    Z takiej Gizmowatej kolekcji ma tylko poduchę.
    Pozdr' Kaluu

    OdpowiedzUsuń