Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

niedziela, 4 grudnia 2011

Filmik część druga :)

W końcu znalazłam chwilę czasu i skleiłam część drugą.
To co potrzebuję w iMovie ogarnęłam(zrobienie tego filmu zajęło mi jakieś 2 godziny łącznie z nagrywaniem materiału i przesyłaniem do yt, a nie całą niedzielę tak jak kiedyś :D), więc sądzę, że filmiki będą pojawiać się częściej, jeśli tylko będzie temat :)

Dla tych, co nie widzieli część pierwsza:
http://www.youtube.com/watch?v=e2w_f3zEC1s&feature=related

I druga:

1 komentarz: