Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

wtorek, 22 listopada 2011

A jednak jeszcze trochę słońca! ;-)

Pogoda chyba przeczytała moje ostatnie narzekanie i w niedzielę dała mi fajne słońce do zdjęć :)
Coś tam wyszło.
Ogólnie to przeszłyśmy z vaultów od brzucha na vaulty od nogi, nie wszystkie są jeszcze idealne, ale jest doobrze 8)



tak w ogóle to bardzo prosiłabym o jakieś komentarze co do jej figury, bo ciągle mi brakuje tego czegoś :P chyba ma trochę za dużo tłuszczyku, ale nie mam pojęcia czy to ja nie przesadzam :D no i pracujemy nad mięśniami ale efektów nie widać...
waży 8 kg, wzrost 35-36 cm










 prześwietlony pysk...
 i dwa zdjęcia które były totalnie nieostre i jako tako próbowałam je odratować

11 komentarzy:

  1. Tłuszczyku ? Nie widać
    U nas tez było słońce i też dużo zabawy z tego powodu.
    Pozdrowienia Kaluu i Zara

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to jej figurze nie można nic zarzucić ;> Ładna sucza, podoba mi się jej dolna linia - górną ma chyba dosyć podobną do mojej Umci.
    Fajnie się złożyło z tymi vaultami, bo ostatnio Umciata też je opanowała i też zaczęłam z nią próbować odbić od nogi xp

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki:D
    Nie widzę żadnych w niej niedoskonałości:D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:www.pusiaa.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper zdkęcia !
    Jak dla mnie najlepsze przed ostatnie ;)
    Zauważyłam , że wszystkie psy tak słodko wygladają jak coś ciągną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, pogoda dopisuje :)
    ślicznotka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście w moim mieście trudno o jakąś ładną pogodę. Najlepsza moim zdaniem ostatnia fotka.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ! nie wiem co masz do jej budowy, bo jak dla mnie nie ma nic do zarzutu :P
    Pozdrawiamy Asia & Ri

    OdpowiedzUsuń
  8. Julka, nie przesadzaj ;). Jeśli WET nie ma zatrzeżeń to Ty też nie powinnaś. Jak dla mnie waga jest OK, aczkolwiek jej nie widziałam na żywo, więc nie wiem ;).

    A pogoda naprawdę ładna. U mnie ma być tak do stycznia. Buuuu :( [wolę śnieg i mróz mimo wszystko :P]

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna sesja zdj. :)Super zdj. :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia , nawet ostatnie :D Macie piękne jesienne słonko :D

    OdpowiedzUsuń