Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Podsumowanie z ćwiczeń posłuszeństwa

Ostatnio mam wenę na posty, ale obiecuję, że ten będzie ostatni, cobyście panny eL. nie mieli dość ;)


Dzisiaj postanowiłam napisać małe podsumowanie dotychczasowych ćwiczeń. Linka przydaje się nam bardzo! Zauważyłam, że sucze dużo częściej wraca na "chodź", dużo częściej zwraca na mnie uwagę gdy ją zawołam. I z tego się cieszę, bo jakoś zacząć trzeba!
 Proste jest to, że mamy jeszcze duuuuuuuuuuużo do zrobienia. Mamy zajęcie na wakacje :) oprócz ciągłego dopracowywania powyższych elementów powinnyśmy popracować nad skupieniem, bo z tym u nas słabo. Uuuuu......

Tak poza posłuszeństwem - frisbee i agility odłożyłyśmy i zajęłyśmy się sztuczkami. Lilu umie pokazywać język i ładnie się ukłonić (choć to jeszcze nie zawsze ;))
tak w ogóle to kocham jej ogon


No i żeby się pochwalić, troszkę stoimy na stopach :-) obydwie techniki musimy dopracować, chociaż nie ukrywam, że dużo lepiej wychodzi nam, gdy ja leżę na brzuchu(nie ma się co dziwić ;)) Kończymy ten post ostatnim zdjęciem (moim ulubionym)...



Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz:

  1. Dżasta z Siusińskim Morusławem21 czerwca 2011 04:13

    Nie narzekaj - przy Was nasze umiejętności chowają się ;P.
    Jesteście zdolne bestie, dacie radę ;).
    Zawsze Wasz duet podziwiam.

    Trzymajcie się dziewczyny <3.

    Justyna

    OdpowiedzUsuń