Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

czwartek, 24 marca 2011

Co lubi Lilu?

No właśnie.. Co lubi Lilu? Lubi się szarpać, aportować, skakać, kombinować, ściągać ze stołu różne rzeczy... Nie przepada za piłką. Tak, za piłką! Trochę do niej poskacze, trochę pogoni i na tym się skończy. Frisbee jest dużo lepsze. ;>

Co prawda nie skaczemy jeszcze często i wysoko, ale coś tam próbujemy.
Uwielbia Pedigree Schmackos, co często wykorzystujemy w uczeniu się. Ale nie taki był cel napisania tej notki. Bo Lilu najbardziej lubi chodzić po człowieku :D Tak, dzisiaj odkryłam jej pasję. Bez problemu wchodzi na plecy, udo... Nawet przy wchodzeniu na plecy stanęła mi wszystkimi 4 łapami na głowie, ale kazałam jej zejść dla bezpieczeństwa jej i mojego. ;) Z nią można wymyślać najróżniejsze figury, ona do wszystkiego się dostosuje.
Na koniec prezentuję jedno zdjęcie, ponieważ reszta zdecydowanie nie nadaje się do publikacji. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz