Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Spring, where are you?

Pierwsza ważna informacja: od piątku blog będzie funkcjonował pod nowym adresem http://liluckcs.blogspot.com/

Chyba nikogo nie zdziwimy pisząc, że u nas kwiecień i ŚNIEG. Co prawda dzisiaj przez kilka godzin świeciło ładne słoneczko, ale nie zapominajmy o prima aprilis :) Blog zyskał nową szatę na przywołanie wiosny, która mam nadzieję nadejdzie już niedługo. Oprócz nowych kolorów edytowałam strony, na które możecie trafić klikając w banerki po prawej stronie, a także każdy post dostał etykiety. Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadł Wam do gustu ;)

U nas trochę nowości. Aktualnie pogoda nie pozwala nam na dużo, dłubiemy sobie obi i ćwiczymy różne kombinacje na hopkach, a także uczymy się nowych sztuczek. W planach mam zamiar zająć się rozwijaniem Lilokowych umiejętności fizycznych.
21.03. miałyśmy okazję wystąpić w szkolnym pokazie talentów. Miałam bardzo mieszane uczucia jak to wyjdzie, jednak ostatecznie okazało się, że oczywiście to ja zawaliłam - stres mnie zjadł kompletnie i zapomniałam o kilku sztuczkach. Sucz natomiast spełniła swe zadanie na 101%! Udało się wywalczyć II miejsce (brakowało jednego głosu do remisu z I), ale czuję niedosyt. Na szczęście zostałyśmy zaproszone na inny pokaz w czerwcu, więc jest jeszcze dużo czasu do przygotowania czegoś fajnego. ;)

Zdjęcia z początku marca, gdy wiosna przyszła do nas na chwilkę.

piesek radośnie sobie hasał



i wcale nie było zimno :c










Potem przyszła znów zła zima... która trwa do dzisiaj...




wiosno, czekamy!

10 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie cud miód <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa szata jest wiele lepsza od poprzedniej! A z tym pokazem, to zawsze tak jest, że stres człowieka zje i nie spełni się swoich oczekiwać w 100%. Ważne, że Lilka spełniała swoje zadanie! ;)
    Kiedy ta zima się skończy? :c

    Pozdrawiamy, Sandra & Miki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje II miejsca :) Jak ja ostatnio rok temu byłam na takim szkolnym występie,to mój pies się tak zestresował,że nic nie zrobił.Może w tym roku nam się uda :) Tobie i Lilu życzę dużo sukcesów.Cieszę się,że ćwiczysz z Lilu,cavalierki też potrafią mam na myśli Lilu i innych :) Zdjęcia bardzo fajne :) Wygląd cudowny :)Pozdrawiamy: Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję II miejsca i życzę jeszcze większych sukcesów :)
    Bardzo ładnie wygląda teraz twój blog :D Oczywiście już zapisze nowy adres :D
    Li wyszła pięknie, szczególnie na ostatniej fotce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z II miejsca. Niesttety u nas w szkole nie ma takiego "Mam Talent" ;/
    Pozdrawiamy! Będziemy wpadać częściej.
    Także zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd bardzo mi się podoba, brawo :) Szczególnie nagłówek obudził we mnie ciepłe uczucia. zdjecia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd bloga jest bardzo fajny.! ;)
    Strony mi się strasznie podobają.! ;)
    Gratulujemy zajęcia II miejsca. ;)
    Chciałabym takie pokazy szkolne u nas. ;)
    My także, czekamy na wiosnę, która już powinna być tu i teraz. ;)
    Śliczne zdjęcia. ;)
    Miłego dnia.! ;)

    Pozdrawiamy.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy wygląd fajny ;d
    Gratulujemy II miejsca ;)
    a czym cykasz fotki?
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń