Nie zezwalam na kopiowanie tekstów i zdjęć ze strony bez mojej zgody, zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170 cyt.:
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione, stanowi naruszenie praw autorskich i powiązane jest z odpowiedzialnością karną”.

niedziela, 5 grudnia 2010

Zaczynamy...

Kto to jest ta LILU?
Lilu jest to przeurocza suczka tricolor w typie rasy Cavalier King Charles Spaniel.Urodziła się 21 kwietnia 2010 roku, obecnie ma 7 miesięcy. Dla mnie jest spełnieniem marzeń. W przyszłości planujemy dog frisbee oraz agility(mniej więcej na jej rozmiary ;)).
Dlaczego cavalier?
Na początku miała być dogoterapia, jednak to totalnie wypadło z naszych planów. Potem ta miłość do cavalierów została. Gdy Lilu już do nas trafiła, zaczęłam bardziej się interesować frisbee, agility i przeróżnymi sztuczkami. I to kontynuujemy ;)
Kim jestem ja?
Pomińmy...
Co będzie na tym blogu?
Relacje z naszego życia, osiągnięć małych i dużych oraz masa zdjęć ;)

MIŁEGO CZYTANIA-OGLĄDANIA. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz